Volgers

donderdag 11 december 2014

brocante

ik ben in november naar het poppenhuisbeurs geweest in Antwerpen ... en daar heb ik van Sonja Balks een mooi shop gekregen....

zo heeft Sonja deze gekocht en zo heb ik deze gekregen ....

 


 
 
Ik met veel zin begin ik deze een eerste laag verf te schilderen ...
 
wat zie ik !!! het verf pel eraf ....
 
 
dus alles eraf en schuren....

 
 
vanwege dat ik niet weet wat ze er aan hebben gedaan ..
behandeld ik deze ook met thinner ... wat wrijf ik eraf zeg ... vies !!!
als alles gedaan was ... wou ik terug verven... maar een goede pph vriendin , Leen, zeg mij:
laat het zo het is toch mooi zo .... ik na een nachtje slaap .... denk ik ... ze heeft gelijk !!! dus in plaats van wat ik in mijn gedachten had... beslist  daar ga ik mijn brocante in doen....
 
en zo ben ik er mee begonnen ...
eerst want ik hou van afbreken en verandering... veranderd ik er wat in ...
 
eerst een kant .. maar neen... nog te veel ... dus
 
 
ik doe het anderen kant ook ... sluit de zijkanten ,plaats mooi latjes en zet parket !!

 
dus nu is het zo ....
 
 
al wat spulletjes in gedaan van wat ik had ...

 
dit is mijn eerste gelukte soldeer werk ...
 

 
wordt vervolgd
 
Gr, corine
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. beau travail de soudure et la boutique est très belle
    jolis projets à venir

    BeantwoordenVerwijderen
  2. merci et oui beaucoup de travail mais fait avec plaisir !!!pour ce qui est de la soudure j'ai ecouter mon fils de 25 ans...il m'a dit : maman achete toi de l'eau a souder...c'est ce que j'ai fait ... et il a raison...on fait des plus belle soudure...!!! merci fiston que j'aime...

    BeantwoordenVerwijderen