Volgers

donderdag 3 april 2014

nieuw project ???

ja en neen .....

waarom ???

heel simpel.... in feiten was het kastje bedoeld voor mijn wash day maar ik was er niet tevreden over dus ik heb er niet verder aan gewerkt ... gisteren  ( om 3 u ) s'nacht kwam eindelijk het licht .. ik heb alles wat ik had al gedaan ervoor weg gebroken of voorzichtig weg gehaald .... en ....

hier is het dan mijn nieuw project ;

Jardin de fleurs ...

maar eerst wat ik gedaan heb en dit al een teedje geleden ....

mijn oude  adirondack stoel 



dan mijn  ,enfin een ervan , hortensia's



 
mijn zelf gemaakte plantenrekje..

 
dan wit en oud geverf...en veel cactussen....
 
 

 
en zo is het nu...
 
 
 
wie ohhhh wie heeft die gedaan????
 

 
en nu kom het mijn kastje ...
 
hier ben ik er nog bezig aan mijn schilder werk... ( geel,groen en uiteindelijk wit )
 
het deur was er al !!( wash day) het er plamuur erop gedaan om al mijn gebroken werk te verstoppen..lol

 
en gisteren was het zo al ;
 
 
tot later ...
 
Gr, Corine
 
 
 
 

5 opmerkingen: