Volgers

donderdag 31 januari 2013

eindelijk verder met mijn huisje

ja .. eindelijk terug zin om verder te doen....

verder met het badkamer....


 niet perfect maar ja in een oud huis hé... neen dit is een uit vlucht... ik had een heel slechte plinten snijder ... of hoe noem je dat... en dit is het waarom ik niet verder heb gedaan !!! nu heb ik mij een schitterend proxxon mini cirkel zaag gekocht en alles is recht gesneden... dit zie je ... als je goed kijk..


nu nog alle meubels.... en decoraties.... maar eerst drogen...

tegelijkertijd ben ik bezig met mijn meubels voor mijn eetplaats...

terug een kit van Sylvia lutjeboudel... hi hi hi...

dit is dus de tafel... nu nog verven....

 
alles wat ik nodig heb voor de stoelen.......

 
dit is voor 1 stoel...

 
hoe een stoel is gemaakt... uitleg van Sylvia

 
en dit is mijn eerste stoel...



 
ben wel fier.. nu nog 5 te gaan... zal op haar manier nog maken ... zo makkelijk !!!
 
Gr,Corine

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je er weer zin in hebt Corinne.
    Dat wordt een mooie eethoek!
    Gefeliciteerd met de aankoop van de Proxxon!
    Een ideale machine waar je veel plezier van zult hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Corinne dat je zin weer terug is. Een proxxon......lijkt me ook nog wel eens wat. Maar bij mij werkt de plintenschaar nog steeds.
    Maar het is verschil is wel te zien hoor.

    Mooie eethoek is het hé? Ik heb hem ook liggen, maar ben niet zo ver als jij hoor.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen